sâmbătă, 19 februarie 2011

Ganduri...de copil

Rosii trandafiri
Cu firave tulpini
Iubirea mi-o daruiesc
Si pe mine ma ametesc.


Rosii buze subtiri
Totdeauna pline cu iubiri
Care imi dau usori,
Micuti si reci fiori.


Frumoasa fata inmiresmata
Mereu ca un inger se arata
Si inima imi alina
Destinul e de vina...


Dupa ce ma uiti si nu o sa mai vrei sa ai nimic de la mine,eu o sa te am in minte tot timpul,dar cand tu iti vei aminti de mine....eu n-o sa mai vreau sa am nimik de la tine....

Cauta inautrul tau si zi-mi ce ai gasit...apoi lasa defectele ,dar uita-te in oglinda.Ce vezi?Iti voi zice eu:"Vezi o persoana obsedata de sine, care nu stie ce e iubirea si nici ce e frumusetea interioara.Dupa ce o sa te schimbi vei fi tratat altfel....

Stele ,stele,stele.Ma pot uita la ele o noapte intreaga....Uitandu-ma pe cer,pot vedea trupul unei persoane dragi... Acum ma gandesc ca, odata si odata, voi fi si eu acolo si o sa privesc cum oamenii dragi mie se uita la stele....
Carina Alempi, cls. a IV-a A