marți, 8 februarie 2011

Iar la scoala!:(


No ca s-a terminat cu binele … cu leneveala si cu aruncatu cu privirea pe geam la ce mai e nou in tsara asta de **** (ca sa nu ma vada vreunu de la CNA si vezi domne sa iau amenda :>).  Azi am revenit la scoala, in aceeasi clasa, in aceeasi banca…prima banca de pe dreapta, aceleasi ore plictisitoare mai pe scurt …. o zi obisnuita de scoala… Totul a inceput cu nelipsita ora de mate….profa dadea din maini si din picioare sa explice, explicatii pe care doar ea le intelegea mai bine spus….plictisitor, dar cand sa cred ca am scapat de cea mai plictisitoare ora din orar .. ghici ce ? a urmat inca o ora de mate… bun, pe urma a mai venit o ora de chimie (nu la fel de plictisitoare ca mate .. ora de chimie a fost total aiurea : lectie noua ” Cuprul ” , niste ecuatii lungi cat Rusia) dapai cumva cumva a trecut si ora asta. Next : Religie. Tuloai domne, apai ce desene am facut la reli in ora de azi…ca destea mai rar ! Franceza ne-a mai relaxat putin … pe dracu ! am citit o lectie noua, scris o tabla de cuvinte si traducerea si ne-am distrat la final cand profa a luat cateva caiete sa verifice ce ” s-a lucrat ” azi la ora. Ora de info a pus capat celei mai plictisitoare zile de azi … putin pe Face Boc, putin pe mess, putin pe youtube s.m.d.
Concluzia : A fost o zi foarte plictisitoare, ore destul de ” naspa ” , atmosfera mai de somn decat de invatat ceva (e si normal dupa o saptamana de stat p’acas) iar oraru pe saptamana asta ar baga pe oricine in sperieti mai ceva decat ” Calugarii “. Cam atat azi, somn usor ! :) )
Dragos Moldovan, cls. a VIII-a A