marți, 15 februarie 2011

Gyűjteményeink

"Volt: kutyám, macskám, békám,
aranyhörcsögöm és gilisztám
Gyűjtöttem címkét, szalvétát,
bélyeget, sztárfotót és cipőfűzőt.
Kaptam: intőt, rovót, dícsérő oklevelet,
bronzérmet, pofont és influenzát." Ágai Ágnes: Kamaszságok

Az V.C osztály lelkes és érdeklődő tanulói vidám hangulatban mutatták be gyűjteményeiket osztályfőnöki órán. Ezáltal jobban megismerték egymást, érdekes információkkal gazdagodtak, és néhány tárgy gazdát cserélt gyarapítva az értékes gyűjteményeket.
A legtöbben régi pénzt gyűjtenek, de van bélyeg-, szalvéta-, és ajándéktasak gyűjtemény is. Egyik tanuló köveket gyűjt, de van sivatagi homokja is.
Néhány tanuló nem tudta elhozni gyűjteményét, de megígérték, hogy következő alkalommal ők is bemutatják azokat.


"Azért szeretek régi pénzt gyűjteni, mert emlék és kincs is." Nagy Katalin
"Szeretek régi pénzt gyűjteni, mert úgy érzem, hogy értékes és az unokáimnak is meg tudom majd mutatni. A szalvétát azért szeretem, mert érdekes figurák vannak rajta." Bakó Lóránd
"Tetszenek az ajándéktasakok, ezért gyűjtöm őket." Burján Blanka
"Azért szeretem a régi pénz gyűjtést, mert különböző helyekről különleges érméket lehet gyűjteni." Kőmíves Kamilla
"Szeretek régi bélyegeket gyűjteni, mert nagyon szépek és különbözők. Örülök, ha kigyűl egy sorozat." Csíki Emőke
"Szeretem a régi pénzérméket gyűjteni, mert érdekesek." Krecz Rolland
"Én nagyon kedvelem a régi és a más tájakról származó dolgokat. Sok őskövületem és régi pénzem van. Kedvelek gyűjtögetni." Bartos-Elekes Imre

La ora de dirigentie, elevii clasei a V-a C au discutat despre pasiunile lor, exemplificand cu ce colectii au acasa. Monedele vechi, servetele sau timbrele au ajuns rand pe rand in atentia colegilor lor,constituind tot atatea motive de a invata ceva nou. Fiecare colectie a fost foarte apreciata, iar elevii au dat si explicatii de ce s-au axat pe aceasta.

Fülöp Barna osztályfőnök