miercuri, 9 februarie 2011

O noua mare... iubire!

A inceput ca un moft,”Hai sa incerc si eu”,dar ..
Totul a inceput undeva prin decembrie,cand, dupa multa alergatura m-am “pricopsit” cu cea care avea sa-mi devina.. hmm,sa zicem, o mare iubire. N-aveam nici cea mai mica idee cu ce se mananca sportul asta,catalogat drept sport extrem.
A venit zapada,m-am trezit in varful unui deal din Cristesti, cu placa in picioare. Ce era mai greu abia acum incepea. Sa fiu sincer nu-mi amintesc prima coborare,insa stiu ca in ziua aia am “muscat” o gramada de cazaturi,mai mult sau mai putin dureroase,insa,simteam cum avansez iar distanta parcursa fara cazaturi se marea.

Zilele ce au urmat mi le-am petrecut cu bootsii in picioare. Acum insa nu mai eram singur,mi s-a alaturat si Kitty. Parca cazaturile in doi erau mai interesante,doar ca ghinionul ei a fost ca si-a rupt mana dupa cateva coborari :)) La doua zile dupa ea m-am trezit si eu cu mana in ghips,lipsa experientei si a zapezii si-a spus cuvantul.
Cele trei saptamani de ghips au trecut repede. Intre timp un alt prieten bun,Cata,ni s-a alaturat si el.
Au urmat alte iesiri,pe partii si dealuri,numarul cazaturilor scadea. Avansam cu totii ..
E mijlocul iernii,insa as putea jura ca e primavara. Ne e dor tuturor de zapada aia proaspata si pufoasa ce acoperea totul in urma cu cateva saptamani. Pana in momentul cand o vom revedea ne consolam cu amintirile orelor frumoase petrecute pe placa.
E doar inceputul unei frumoase povesti de dragoste.
Doru Muntean, cls. a VIII-a A