miercuri, 9 martie 2011

De ...8 Martie!




pentru a citi pune pauza!!!



Ce poate fi mai frumos si mai emotionant  decât să auzi  glasurile unor copii vorbind despre mame.
Acest lucru s-a întâmplat în cadrul activitătii dedicate zilei de 8 Martie, în care elevii claselor a V-a A si a VII-a A si-au transmis unii altora gânduri despre mama.
Prin vorbe, prin cântece, dar si prin pasiunea cu care au  realizat  felicitările, elevii au fost pregătisi să meargă acasă, cu sufletele încărcate de dorinta de a le spune mamelor cât de mult le iubesc.
Programul  activitătii a constat într-o prezentare despre semnificatia zilei de 8 Martie, o auditie muzicală a unor cântece despre mamă, discutii legate de ceea ce înseamnă această fiintă minunată si de felul în care trebuie respectată ea. Ultima parte a fost dedicată creatiei,  elevii  realizând câte o felicitare specifică acestui moment. Dar partea interesantă a fost în momentul în care i-am provocat pe copii să realizeze câte un buchet de flori pe echipă, din hârtie creponată.
  Glasul celor doi elevi, Fîntînari Vadim si Hancu Justiniana, ne-a făcut să vibrăm în momentul în care i-am ascultat si ne-am fi dorit ca acel moment să nu se mai termine.
            Pentru că am văzut în ochii copiilor plăcerea cu care au activat în aceste programe, eu, prof. Laura Bucur împreună cu prof. Oana Bejan ne-am propus să mai desfăsurăm cât de curând posibil o astfel de activitate.

                                                                                                Prof. Laura Bucur