duminică, 13 martie 2011

LITERA "P"

> -Cum te numesti, Domnule ?
> -Petru Potopeanu
.
> -Si ce lucrezi ?
> -Prepar pesti pentru pulverizat.
> -Bine, dar ce anume operatii faci ?
> -Pun pestele pe placi, potrivesc placile pe plite, pregatesc patru putini pentru pestele prajit, pulverizez pasta produsa, pun pe pungi.
> -Dar de ce vorbesti numai cu "P"?
> -Poftim ?
> -De ce vorbesti numai cu "P"?
> -Pentruca pot pronunta pe P perfect perceptibil.
> -Ei, asta e acum ! Pun ramasag ca la intrebarile mele vei gresi.
> -Primesc.
> -Pe cit ?
> -Pun prinsoare pe patru poli !
> -S-a facut. Spune-mi ce-ti place sa maninci ?
> -Peste, pastravi, plachie, potirnici, prepar piftie piperata, pirjoale, pastrama, papricas, papanas, porumbei, pui pane.
> -Si ce vin bei ?
> -Pinot, pelin, porto.
> -Si ce desert ?
> -Placinte, prajituri, pepene, prune, pere, portocale, piersici.
> -Dar

inghetata obisnuesti ?
> -Putin profiterole, parfait ( parve..).
> -Spune-mi cum iti petreci timpul liber ?
> -Primavara prefer plimbarile pe potecile padurilor, prin parcuri.
> -Dar vara ?
> -Pescuiesc.
> -Si iarna ?
> -Patinez.
> -Te pomenesti ca poti sa-mi spui o poezie cu litera "P"?
> -Pot.
> -Asta nu o mai cred. Spune-o !
> POEZIA POETULUI PETRU POTOPEANU:
 > "Prin pustiuri, peste pietre,
> Pasari, pilcuri pribegesc,
> Parasindu-si puii proprii
> Pe pamintul parintesc.
> Prima pasare, pilotul,
> Plescaia puternic pliscul,
> Patina privind pamintul,
> Pajistea, padurea, piscul."
 > -Bine ! Spune-mi textual ce i-ai spus nevestei cindai plecat ?
> -Paraschiva papusico, pentru prinz prepara putin patrunjel pe potirnichi. Pa!
> -Vad ca am pierdut.
> -Pardon, platesti patru poli pentru pierderea pariului.
> -Platesc.
> -Pune paralele pe portofel.
> -Inca o intrebare.
> -Poftim?
> -Ce adresa ai matale ?
> -Prelungirea Popa Petre 4, parter, plecind prin Pingari, peste pod