duminică, 22 ianuarie 2012

Dimineti de duminica

Iubesc diminețile
m-am născut duminica
sfântul Gheorghe
aprilie
tata i-a adus mamei mele
lalele

încă simt parfumul lor roșu

ador culorile dimineților
când feții frumoși pleacă
odată cu umbrele nopții
buzdugane de zmei paralei
bat perdelele în lumină
argintie

sorb diminețile
odată cu aburi de cacao
fierbinte și dulce
nu mai țin minte exact
timpul
prezent sau copilărie
vie?

Ileana Cosânzeana parfumează ziua
încă netrezită

pipăi diminețile prin
perne mov
ador atingerea lor
moale
îmbrățișari tandre
înveșmântări mătăsoase
cearceafuri prin piele

aud diminețile cu vrăbii
vorbărețe
vesela lor vorbarie
se împrăștie ca o molimă
vivace

diminețile mele permit
zilei mele să fie
berze albastre îmi
aruncă copiii veseli din
soare
spre viață

iubesc diminețile

Mihai Corui