vineri, 24 februarie 2012

Prietenii adevarati


         Poate cineva să-mi explice ce sunt prietenii?  DEX-ul spune : “persoană de care cineva este legat printr-o afecțiune deosebită, bazată pe încredere și stimă reciprocă, pe idei sau principii comune; amic.”
   Dar oare este așa? Deși cred că aceasta idee,  PRIETENIA nu poate  fi exprimata în cuvinte, ci mai mult prin fapte,  am să încerc sa îmi spun părerea in cateva randuri. Eu cred că prietenii sunt oamenii trimisi de la Dumnezeu să fie alături de tine în orice moment al vieții tale, fie acesta bun sau greu. Sunt acei oameni care stau ore în șir cu tine fară să-ti ceară nimic inapoi, consolandu-te , îndemnandu-te să fii  mai cel mai bun. E foarte greu să ai un prieten, dar mai greu e să-l tii aproape. Nu pot să îmi imaginez viața fără prieteni. Ei sunt una dintre cele mai importante aspecte ale vieții. Chiar daca ne-am obișnuit să-i numim “prieteni” pe mai toți cunoscuții noștri ,în realitate,prietenii adevărați pot fi numărați pe degete. Prietenia nu e ceva care se naște spontan. Ea se deosebește de o mică simpatie. Prietenul adevărat e cel căruia îi place să te vadă! În concluzie mai bine ai un prieten adevărat decat o mulțime de amici care te lasă la greu……                                                                                                                                                        
         Ei bine, dacă mi-ai citit compunerea ,sper ca de acum să îți alegi prietenii cu grijă, iar printre ei aș dori să ma aflu și eu! Fiindcă eu aș dori să-mi  măresc numarul prietenilor adevărați...Pentru ca, să nu uitați, de multe ori, la randul nostru, reprezentăm pentru cineva același lucru: un adevarat prieten!
Ilinca Tarnavean, cls. a V-a B
*poate nu intamplator deviza noastra este "Prieteni mereu!"