marți, 21 februarie 2012

Sunt mandra ca sunt eleva la Scoala Generala Nr. 2!

             Cate discutii, rasete, lectii mi-a adus acest loc... Aceasta scoala, nu este o simpla scoala. Este un loc unde inveti lucruri noi si realizezi cat sunt de importanti colegii si profesorii pentru tine. Doar cei care au trecut prin “portile” acestei scoli, stiu despre ce atmosfera vorbesc. Acea atmosfera primitoare, calda, distractiva, care te atrage tot mai mult. Colegii care te ajuta la greu, iar profesorii ce iti deschid usile spre mai multe “ramuri” ale vietii. Sunt in clasa a VII-a dar, stiu ca desi mai am inca un an si jumatate sa ma bucur de aceste minunatii care imi sunt oferite, imi va fi foarte greu la despartirea de tot ceea ce am trait in aceasta scoala timp de opt ani. Imi va fi dor de efortul depus activitatilor cu diferite ocazii( dar care pana la urma a meritat ), de excursiile organizate, sau de festivitatile de deschidere ale  anului scolar.
             Aceste lucruri nu le spun doar pentru ca sunt eleva acestei scoli si pentru ca doresc sa fac “reclama” buna scolii mele. 
         Un lucru stiu sigur, sunt mandra ca sunt eleva la Scoala Generala Numarul 2. 
Bianca Moldovan , cls. a VII-a A