luni, 20 februarie 2012

Lumea e o cântare


Liniște… tocmai m-am trezit… Am un sentiment ciudat… În dimineața aceasta am fost trezită într-un mod mai special. Nu! Fără alarma zgomotoasă a ceasului deșteptător. A fost ceva deosebit…
Când am deschis ochii, o mângâiere dulce îmi alinta fața. O rază de soare s-a strecurat prin perdea și mi-a urat: „Bună dimineaţa!” Lumina puternică şi caldă îmi invada camera treptat. Atâta lumină, încât creştea parcă iarba în toată încăperea! Un fenomen ciudat… Nu mi s-a mai întâmplat până acum! Sau poate nu am observat eu!? Să fie vinovată graba care pune stăpânire pe dimineţile mele? Poate că soarele a încercat de fiecare dată să-mi arate, în felul lui, cât de frumoasă este viaţa! Dar nu l-am observat… Un sentiment de vinovăţie profundă    „s-a instalat” în sufletul meu. M-a pus pe gânduri…
Am ridicat privirea… La geam, trei vrăbiuţe cântau de zor cu vocile lor angelice. Vesele, pline de viaţă şi jucăuşe se bucurau de mângâierea razelor de soare. Atunci mi-am dat seama că ziua trăiesc împrăştiat, în furtună. M-am simţit ca un străin gol într-o lume atât de necunoscută…
Şi totuşi, totul are un ritm… Totul e plin de viaţă! Am descoperit o lume ascunsă pentru mine dincolo de monotonia şi întunecimea zilelor. Dar toate acele isprăvi visate se pot adeveri! Eram atât de aproape de a le pierde… E bine că „m-am trezit” la timp!
Acum pot vedea… Nu mă mai pierd în detalii. Am reuşit să văd dincolo de orizont, adevărata simbolistică a lucrurilor! Am descoperit că lumea e o cântare!


Andra Florea, clasa a VIII-a B