marți, 29 noiembrie 2011

“ Copil ca tine sunt şi eu...“


Şcoala Generală Nr. 2 Tg.-Mureş
Clasa I A
Biblioteca Judeţeană Mureş
Secţia Copii


PROIECT  EDUCAŢIONAL

      “CU  MICILE  VIEŢUITOARE   ÎN   LUMEA  CĂRŢILOR”


TEMA   PROIECTULUI :
“  Copil ca tine sunt şi eu...“

Coordonator :                                                                                                               Partener:
Învăţătoare:Zita-Kamelia Rusu                                                                  Biblioteca Judeţeană Mureş            
                                
Anul şcolar 2011-2012
 ( octombrie- noiembrie)
Motto:
”nu-i altă mai frumoasă şi de mai folos în viaţa omului zăbavă decât cetitul cărţilor” (Miron Costin)



Prin acest proiect educaţional mi-am propus să sădesc în sufletele modelabile şi în egală măsură însetate de cunoaştere dorinţa de a citi, respectul faţă de carte şi de cel ce a scris-o.
,,Aliaţii’’ mei au fost micile vieţuitoare, prietenii copiilor, prezentate cu atâta gingăşie şi sensibilitate de marii noştri scriitori în opere nemuritoare care au încântat generaţii după generaţii.
Prin intermediul lecturii vreau să încolţească în inimile şi conştiinţa copiilor şi dragostea faţă de natură, faţă de tot ce e frumos şi bun în această lume.
Toţi copiii sunt talentaţi, toţi pot să se exprime artistic într-un fel sau altul spre satisfacţia lor  şi a celor din jur.
În derularea  acestui proiect educaţional am îmbinat: limba şi literatura română, educaţia muzicală, educaţia plastică, abilităţile practice, educaţia civică, copilul având astfel posibilitatea şi ocazia de a-şi pune în valoare calităţile vocale, dicţia, prezenţa scenică, îndemânarea, creativitatea, dorinţa de afirmare, siguranţa de sine.
       Sfatul pentru tine, pentru azi şi pentru mâine, micul meu elev, este:
,,  Ascultă, citeşte, trăieşte şi te-mbogăţeşte...“