vineri, 18 noiembrie 2011

Focul

Tania, o fetiţă de 4 ani, mi-a zis odată în timpul unui antrenament:
- Eu sunt zână, stii asta?
se uita în susul sălii de baschet ochind un loc tainic printre neoanele albicioase
şi grinzile suspendate chiorâş.
- E reală Mihai,stiai asta? Sunt zână şi pot zbura nestingherit unde vreau
- Te cred Tania, eu chiar te cred, uneori şi eu sunt lăsat să văd lumea asta a zânelor,
doar uneori!
- Daca vrei Mihai, te invit în lumea zânelor şi te chem şi la ziua mea!
A răms câteva clipe aşa după care s-a aşezat jos pe gânduri
- Totuşi cred că eşti prea greu să poţi zbura. Însă poţi veni să te uiţi.
Lumea copilăriei este o lume reală şi sănătoasă.
E vie!

Paul Turbo îl cheamă, are 8 ani
“Turbo” e o poreclă, e din cauză că e cel mai rapid la alergări
în tabara de vară de la Avrig jucam seara la gura şemineului „mima” cu toţi copiii clubului nostru de baschet
eram adunaţi toţi copiii şi antrenorii într-un joc minunat, fascinant de copilăresc
Paul a trebuit sa mimeze focul
s-a ghemuit pe vine şi a început să  dea spasmodic din braţe
îşi unduia întregul corp finalizând mişcarile graţioase cu palmele inmănunchiate precum chiar flăcările ce se reflectau în feţe dulci de copii
în ochi stralucitori si vii ca nişte năsturei
el nu mima focul, el ERA focul!
Nu a fost nevoie de dezbatere, toţi au strigat în unanimitate
- E focul! e focul!

Copiii sunt mesagerii puri ai unor lumi tainice de „dincolo”
Mesajele lor sunt atât de clare, de evidente
Iubesc copiii, întotdeauna am simţit că în răspunsurile lor zace încodat răspunsul cel mare
catene ADN suplimentare pe care ni le dăruieşte PROMETEU
ele urmează a fi încastrate în spiralarea existentă
Tot ce e necesar pentru demodulare
atenţie, intuiţie şi conştienţă.
Ascultare.
Iubire nemărginită.
pe copiii noştri nu doar îi iubim,
copiii SUNT dragoste.

Mihai Corui