vineri, 24 decembrie 2010

Craciunul in familie


Eu ador Craciunul! Este o sarbatoare extraordinara, care reuseste sa adune impreuna intreaga familie.
La fel se intampla si in familia mea! Daca tot timpul anului parintii mei sunt foarte ocupati si nu prea au timp de noi.Dar de Craciun totul se schimba.
Inainte cu cateva zile de marea sarbatoare ne adunam cu totii si impodobim bradul foarte entuziasmati , iar in pragul Ajunului ,eu si mama mea pregatim bucatele specifice.
Atunci cand ne intoarcem de la colindat , servim masa plina de bunatati si colindam impreuna. Dupa ceva timp , cand Mosul ajunge si pe la noi, desfacem curiosi cadourile, impartind zambete  si bucurie.
Dar sa nu uitam adevarata semnificatie a Craciunului, adevaratul motiv pentru care aceasta sarbatoare se sarbatoreste an de an: ,,nasterea Domnului’’. Si noi tinem cont de acest lucru si incercam an de an sa ne apropiem tot mai mult de Dumnezeu , la fiecare Craciun.
In ziua de Craciun , in 25 decembrie, mergem si noi la biserica unde se savarseste o slujba dedicata ,,Nasterii Domnului’’.
In zilele ce urmeaza , mergem sa-i colindam si pe bunicii nostri, pentru ca doar la tara poti simtii cu adevarat Craciunul, acolo traditia se pastreaza din mosi stramosi.Ei stau si ne asculta cu ochii inlacrimati si ne rasplatesc cu colaci calzi si nuci.
Cu multa atentie stam an de an si o ascultam pe bunica , care ne spune mereu o poveste , o poveste despre un prunc sfant nascut intr-o iesle. Mereu povestea ne atrage desi mereu este aceiasi, dar glasul bunicii si frumusetea povesti nu te pot plictisii.
Eu astept mereu cu nerabdare Craciunul , atunci cand suntem toti impreuna, si imi doresc  ca totul sa ramana asa mereu.
Acum in apropierea Craciunului nu va pot ura decat sa aveti parte de un Craciun la fel de frumos cum il am eu an de an.
Craciun fericit!
Stefania Pop,cls.a VII-a A