vineri, 17 decembrie 2010

A legszebb karácsony

Karácsony előtti nap volt. Én és a családom már izgatottan vártuk a karácsony érkezését. Apu meg én vígan díszítgettük a fenyőfát. Anya meg sürgött-forgott a konyhában, ahonnan pompás illat szállingózott. Minden tökéletes volt. De egyszer csak valamit hallottam a fenyőfa felől. Az angyal járt erre. Gyönyörű ajándékokat kaptam. Persze anyáéknak is jutott egy-egy csomag. De a karácsony nemcsak az ajándékozásról, hanem a szeretetről szól, és ami a legfontosabb visszaemlékezünk Jézus Krisztus születésére. Miután már az ajándékozás is megesett ellátogatott hozzánk nagyi meg papi.
Leültünk a kandalló elé, és családommal felelevenítettük Jézus Krisztus születését.
            Számomra ez volt a legszebb karácsony, amit eddig átéltem. Így mást nem is mondhatok, csak annyit, hogy BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!
                             Moldovan Carina                         

*************************************************

Mint mindig, most is templomba mentem az édesanyámmal, hogy verset mondjak karácsony estéjén. Korán érkeztünk, hisz keresztanyáék még nem voltak ott. Nem kellett sokat várnunk, hamarosan ők is megérkeztek. Így hát együtt mentünk be a templomba. Mikor beléptünk számomra ismeretlen zene szólt. Leültünk és érkezett is a pap bácsi. Először prédikált, majd mi, gyerekek verset mondtunk. Utána énekeltünk mindannyian.

Ez nagyon tetszett nekem, majd mi , gyerekek, kivonultunk sorban egy-egy ajándékcsomaggal a kezünkben. Otthon édesapám várt. A másik szobából valami fény pislákolt felénk: ki-be, be-ki. Átmentünk és láttuk, hogy az „angyalka minket sem felejtett el.” Sorra mindenki kibontotta az ajándékcsomagját. Én a fa alá tettem a szüleimnek készített ajándékot, egy rajzot meg egy verset. Sok szép ajándékot kaptam. Fényképeket készítettünk és táncoltunk.
            Ez volt életem legszebb karácsonya!
                 Udvarhelyi Tímea