marți, 21 decembrie 2010

Scrisoare distinsa cu Premiul I


DRAGĂ MOŞ CRĂCIUN
Nu ţi-am mai scris de un an de zile pentru că am aşteptat acest frumos anotimp ca să poti aluneca cu sania şi prin ţinuturile noastre. Am fost un copil cuminte, mi-am ascultat părinţii, drept pentru care am fost răsplătit cu o excursie la Disneyland.Am auzit că se fac excursii minunate şi în ţinutul de unde vii tu, şi anume în Laponia.Aş vrea foarte mult să-ţi cunosc renii care te duc în fiecare an peste mări şi ţări ca să-I facă fericiţi pe prichindeii de pe întreaga planeta.
Eu m-am pregătit pentru sosirea ta. Am cumpărat o mulţime de globuri strălucitoare de beteală aurie, de lumânări multicolore şi clopoţei cu clinchet cristalin.
Ştiu că odată cu venirea ta sărbătorim şi naşterea Mântuitorului nostrum Iisus Hristos. Este cel mai frumos dar pe care l-au primit oamenii şi pe care trebuie să-l preţuiască precum pe o comoară sacră.
Moşule, eu îmi doresc ca tu să aduci tuturor copiilor sănătate şi fericire, ca nici unul să nu mai sufere de foame sau de frig. Aş vrea să aduci linişte şi pace în sufletele oamenilor.
Mie aş vrea să îmi aduci cărţile pe care ştii foarte bine că mi le doresc de multă vreme, un jurnal cu imaginea unui câine numit Labrador.
Mamei să-I aduci o carte de bucate, iar tatălui meu o cămaşă albă. Te rog nu-l uita pe câinele meu, Nero, căruia să-i aduci o lesă albastră.
Te aştept cu drag, 
Şerban Bilac, clasa a IV-a A