marți, 21 decembrie 2010

Scrisoare distinsa cu Premiul al III-lea

Draga Mos Craciun,

   Draga Mos Craciun te astept cu bradul impodobit de mine si de mama.Maine este ultima zi de scoala.am inceput sa iti scriu o scrisoare ca sa ma asigur ca imi aduci ce imi trebuie.  Langa brad am pus 10 pahare cu lapte si un bol cu piscoturi ,desigur ca ti-am pus un pic de miere in caz ca esti ragusit de atata “hoo,hoo,hoo Craciun fericit!”
   Dar stai linistit, aici o sa te simti binevenit si sigur nu voi pandi pe gaura cheii.Voi pune un parfum cu miros de mere si scortisoara,cum ti-am mai zis te vei simti foarte bine la mine acasa.
   Am uitat de cadouri!Ce era mai important!
   Mamei mele adui te rog un ceas de piele,fratelui meu adui te rog tot un ceas ca isi doreste unul cat mai repede,iar tatalui meu adui un spray si la bunica mea tot un spray.Daca tu crezi ca am fost cuminte anul acesta,mi-as dori tare mult un catel webkinz.Daca nu il merit, eu iti multumesc oricum si am sa ma straduiesc mai mult la anul.
   Te astept cu drag,dar cum te las pentru ca ai multa treaba.
Carla Marginean,cls. a IV-a B