vineri, 31 decembrie 2010

La ora despartirii,dar si a...noii intalniri


 Nu se desparte nici un cuplu de la Hollywood(din cate stiu eu), ne despartim noi de anul 2010. Cu bune cu rele ,stam si tragem linie anului care e pe sfarsite . Ne gandim la oamenii pe care i-am intalnit si care ne-au devenit intre timp prieteni, la scoala si la rezultatele obtinute, la numeroasele lucruri pe care le-am facut, fie ele bune sau rele .
   Pe cine intalnim?!Sigur nu pe cei doi feti cu stea in frunte sau o alta fantasma a nu stiu cui,ci anul 2011. Toata lumea spera ca acesta sa fie unul mai prosper si mai bogat in fapte, intamplari, ba chiar si note bune .
   Pot spune ca anul 2010 a fost unul echilibrat .Atatea lucruri bune mi s-au intamplat, cate si...mai putin bune. Dar nu ma plang. Anul acesta am invatat multe lucruri, mi-am deschis ochii mai larg si am privit lumea din jurul meu. Nu mi-a placut totdeauna ceea ce am vazut si, pe cat am putut, am intervenit si am indreptat ceea ce mi se parea mie gresit. Sper ca anul care bate la usa sa fie unul mai bun pentru mine, pentru colegii mei (care speram sa intram fiecare la liceul dorit), pentru familie, prieteni, ba chiar si pentru profesorii care ne sunt alaturi acum, in ultimul an de generala. Nu vreau ca aceste randuri sa sune precum mass-urile pe care le primim zi de zi. In Noul An, imi doresc sa-si deschida ochii lumea si sa simta realitatea ,renuntand la falsitatea care ii inconjoara si pe care o impartasesc si ei la randul lor.
   Cat mai multa sanatate,bucurii si vise implinite,in Noul An! Si nu uitati: speranta e in voi!
LA MULTI ANI!!!
Roxana Naznean,cls.a VIII-a A, desen by Tedule