miercuri, 17 noiembrie 2010

Álom

        Nem szeretem a szürke, őszi napokat, de mikor arra gondolok, hogy nemsokára itt a karácsony, mindent ami rossznak tűnt, elfelejtek és jó gondolatok jutnak eszembe.

            Gyorsan telnek a napok és szinte észre sem veszem, hogy december van, az ünnepek hónapja. Hirtelen sok kellemes emlék jut eszembe a múlt decemberről. A Mikulás, a karácsony és új év emléke olyan eleven mintha minden csak most történt volna. Már hetekkel Karácsony előtt mindenki lázban van, készülődik. Szinte hallom a kántálókat, ahogy megállnak egy-egy ajtónál kántálni. A gyertyaláng, a csengő hangja melegséggel tölti el szívem. Már látom is a fenyőfát, amelyet feldíszítünk a szobában, és alája kerül majd a sok szép ajándék. Szeretek ajándékot kapni, és arra is gondolok, hogy mindenki megörvend az ajándéknak. Szeretem a családomat sok szép ajándékkal meglepni. De bármi is lesz, tiszta szívből lesz. S végül nem is az fontos, hogy mekkora egy ajándék vagy mennyire drága, hanem, hogy tiszta szívből jöjjön. Finom süti illatát érzem, pont mint karácsony előtt. Előbb távolról, aztán közelebbről érzem az illatot, mintha mellettem lenne. Szólítanak, hogy kóstoljam meg. De egyszer csak mintha valami megérintett volna és kinyitottam a szemem. Furcsa, a süti ott volt mellettem, nagyi hozta, és a többi meg álom volt.
            Egy szép álom ami nemsokára valóra is válhat.
Kurki Paula