joi, 18 noiembrie 2010

Ganduri...spre liceu...

             Ma gandesc cu groaza ca in curand zilele de generala alaturi de colegii mei minunati se vor sfarsi.
            Alaturi de colegii ei si de domnul diriginte am trait momente frumoase. Noi ne vom imprastia in diferite colturi ale orasului , sau chiar in alte tari, dar eu sper ca vom ramane mereu un colectiv pe care te poti baza si care se ajuta la bine si la rau.
            Oamenii in general imi spun ca anii de liceu sunt cei mai frumosi, dar si ca profesorii sunt acerbi sau ca se foloseste un limbaj mai dur. Desi imi este teama de ceea ce ma va astepta, eu sper ca o sa am o clasa frumoasa. La inceput, noii colegi imi vor parea poate putin ciudati, dar in cele din urma sunt sigura ca ne vom intelege, pentru ca asa se intampla in fiecare colectiv.
            Sper ca anii de liceu sa fie o placere pentru mine. 
Roxana Lepadatu, cls. a VIII-a A