luni, 22 noiembrie 2010

Prieteni mereu...

Prieteni mereu, tot timpul intre noi vom fi
Fie la bine,fie la greu,noi tot mereu ne vom iubi.
Ne cunoastem de mici,multe-mpreuna am facut
Am devenit acum voinici,degeaba timpul n-am pierdut!
Vom fi prieteni tot mereu/Chiar de drumul ne va fi greu
Caci impreuna mai usor il vom urca/Asa
Plini de sperante noi vom fi/Si tot vom creste zi de zi
Pana cand visele noastre vor triumfa.
Priviti-ne acum,sigur ati fost si voi la fel
Dar noi nu vom preface-n scrum increderea-n marele tel.
Ani vor trece in zbor,toti ne veti spune c-am crescut
Dar sufletele prea usor nu ni le-nchideti intr-un scut!
Poate cantr-o zi,va veti dai seama ca-i etern
Gandul ca,fie ce o fi,important este sa fii demn!
Daca vom reusi,s-aducem lumii ceva bun
Fie si-un zambet intr-o zi,n-am fost degeaba pe-acest drum!