joi, 18 noiembrie 2010

Az én édesanyám

Az én édesanyám nagyon sokat jelent számomra, hiszen ő az, aki a világra hozott. Mikor megszülettem, sírtam, ő máris szeretett. Felnevelt, dédelgetett, óvott és védett. Ő mindig mellettem állt, és ha szomorú voltam, meg vigasztalt. Tudom, hogy rá mindig és mindenben számíthatok, és ha problémám van, megoszthatom vele.
Hálát adok a Jóistennek azért, hogy ilyen szerető édesanyám van, aki mindent megad nekem, amire szükségem van. Mégis oly sokszor szófogadatlan vagyok, és megszomorítom édesanyám életét. Bizony sokat idegeskedik miattam, pedig nekem szót kellene fogadnom neki, hiszen ő csak jót akar nekem. Köszönettel tartozom, amiért segített és megértett, és ilyen szép gyerekkorom van.
Úgy gondolom, hogy nem könnyű anyának lenni. Ha majd felnövök, én is szeretnék olyan sok szeretetet, megértést és gondoskodást adni a gyermekemnek, amilyent én kaptam.
Meghálálni a sok jót nem tudom,
míg élek szeretetem Neki adom,
és büszkén mondhatom,az én édesanyám egy csodálatos asszony!
  Szász Bernadett